• Pénzügy Sziget
    • Számvitel
    • Adózás
    • Jog
    • Pénzügyek
    • Vezetés
      • Termelés, szolgáltatás
      • Piac
      • Minőség
      • Innováció
      • EEG
      • Vállalatok
      • Stratégia és tervezés
      • Vállalat pénzügyi koncepciója
      • Vállalat külső környezete
      • Válságmenedzselés
      • Állam gazdasági szerepe
      • Üzlethez kapcsolódó fogalmak
      • Üzleti etika tételek
      • 0743-06/1
      • Vállaltgazdálkodási feladatok
      • Vezetés-szervezés
        • Ellenőrzés és értékelés
        • Szervezés területei
        • A vezetésről általában
        • Kommunikáció, vezetői magatartás, menedzsment
        • Irányítás, koordinálás, motiváció
        • Vezetői döntések
        • Ügyvitel tételek
        • Idegenforgalmi kisvállalkozások szervezése és működése
        • Nemzetközi üzletszervezés és vállalkozás tételek
        • Szervezeti viselkedés tételek
        • Szervezési és vezetési ismeretek tételek
        • 0061-06/2
        • 1611-06/1
        • 0061-06/3
      • Stratégia
    • Közgazdaság
    • Marketing
    • Statisztika
    • Ellenőrzés
    • Munkaerőpiac
    • Logisztika
    • Kereskedelem
    • Humánerőforrás
    • Tételsor
    • Vámismeret
  • Régi pénzek

Van egy ötlete?

  • Javaslatot tehet,
  • publikálhat,
  • küldhet tananyagot,
  • könyvbemutatót írhat,
  • véleményt mondhat,
  • kereshet:
    • oktatót,
    • üzleti partnert,
    • szállítót,
    • kivitelezőt,
  • és reklámozhat is.

Minden releváns témában.

info@penzugysziget.hu

  1. Ön itt van:  
  2. Pénzügy Sziget
  3. Vezetés
  4. Vezetés-szervezés

Szervezeti viselkedés tételek

  • Iskola: BGF-PSZF
  • Évszám: 2006
Articles
01. Szervezeti kultúra, fogalma, főbb ismérvei, és építőkövei kialakítását meghatározó tényezők, szervezeti kultúra szintjei
02. Szervezeti kultúra, fogalma, nemzeti, szervezeti és szubkultúrák, Geert Hofstede nemzeti kultúra modellje
03. Szervezeti kultúra, fogalma, kultúratipologizálások ( Handy, Quinn)
04. Szervezeti kultúra. Fogalma, kultúratipologizálások ( Schein, Heinen, Deal-Kennedy, Kono)
05. Csoportok a szervezetekben, csoport fogalma, csoportok fajtái ( belső szerkezetük alapján, szervezeten belül, méretük szerint ), csoportok kialakulása
06. Szerepek a csoportokban, szerep fogalma; szerep megosztások (Beblin szerint, Dobák Miklós szerint); a csoporthoz való tartozás előnyei és hátrányai
07. Normák a csoportokban, csoportnorma fogalma, típusa; az egyén és a csoport lehetőségei a csoportnormákhoz való alkalmazkodáskor; csordagondolkodás jelensége
08. Motiváció fogalma, motiváció elméletek (Maslow, Aldefer, Herzberg )
09. Motiváció fogalma, motivációs elméletek (McClelland, Wroom, Adams)
10. Ösztönzésmenedzsment célja, az ösztönzésmenedzsmentet meghatározó legfontosabb tényezők (stratégia, kulturális környezet, vállalati kultúra, törvényi szabályozás), ösztönzés menedzsment alapfogalmai
11. Az ösztönzési rendszer típusai, hagyományos bérrendszerek, teljesítmény alapú ösztönző bérezés, kompetencia alapú bérezés, juttatások, ösztönzés speciális elemei
12. Teljesítmény és teljesítményértékelés célja, módszertana, általános problémái
13. Konfliktusok a szervezetekben, konfliktusok típusai (forrásuk szerint, felmérésük szintj
14. Konfliktusok a szervezetekben, konfliktusok helyzet felismerése, konfliktusok megoldási lehetőségei, eszközei
  • Adatvédelem
  • Impresszum
  • Rólunk mondták