Pénzügy Sziget
Pénzügy Sziget
Számvitel
Adózás
Jog
Pénzügyek
Vezetés
Termelés, szolgáltatás
Piac
Minőség
Innováció
EEG
Vállalatok
Stratégia és tervezés
Vállalat pénzügyi koncepciója
Vállalat külső környezete
Válságmenedzselés
Állam gazdasági szerepe
Üzlethez kapcsolódó fogalmak
Üzleti etika tételek
0743-06/1
Vállaltgazdálkodási feladatok
Vezetés-szervezés
Ellenőrzés és értékelés
Szervezés területei
A vezetésről általában
Kommunikáció, vezetői magatartás, menedzsment
Irányítás, koordinálás, motiváció
Vezetői döntések
Ügyvitel tételek
Idegenforgalmi kisvállalkozások szervezése és működése
Nemzetközi üzletszervezés és vállalkozás tételek
Szervezeti viselkedés tételek
Szervezési és vezetési ismeretek tételek
0061-06/2
1611-06/1
0061-06/3
Stratégia
Közgazdaság
Marketing
Statisztika
Ellenőrzés
Munkaerőpiac
Logisztika
Kereskedelem
Humánerőforrás
Tételsor
Vámismeret
Régi pénzek
Mit keres?
Keresés
Van egy ötlete?
Javaslatot tehet,
publikálhat,
küldhet tananyagot,
könyvbemutatót írhat,
véleményt mondhat,
kereshet:
oktatót,
üzleti partnert,
szállítót,
kivitelezőt,
és reklámozhat is.
Minden releváns témában.
info@penzugysziget.hu
Ön itt van:
Pénzügy Sziget
Vezetés
Vezetés-szervezés
Szervezeti viselkedés tételek
Szervezeti viselkedés tételek
Iskola:
BGF-PSZF
Évszám:
2006
Articles
Cím
01. Szervezeti kultúra, fogalma, főbb ismérvei, és építőkövei kialakítását meghatározó tényezők, szervezeti kultúra szintjei
02. Szervezeti kultúra, fogalma, nemzeti, szervezeti és szubkultúrák, Geert Hofstede nemzeti kultúra modellje
03. Szervezeti kultúra, fogalma, kultúratipologizálások ( Handy, Quinn)
04. Szervezeti kultúra. Fogalma, kultúratipologizálások ( Schein, Heinen, Deal-Kennedy, Kono)
05. Csoportok a szervezetekben, csoport fogalma, csoportok fajtái ( belső szerkezetük alapján, szervezeten belül, méretük szerint ), csoportok kialakulása
06. Szerepek a csoportokban, szerep fogalma; szerep megosztások (Beblin szerint, Dobák Miklós szerint); a csoporthoz való tartozás előnyei és hátrányai
07. Normák a csoportokban, csoportnorma fogalma, típusa; az egyén és a csoport lehetőségei a csoportnormákhoz való alkalmazkodáskor; csordagondolkodás jelensége
08. Motiváció fogalma, motiváció elméletek (Maslow, Aldefer, Herzberg )
09. Motiváció fogalma, motivációs elméletek (McClelland, Wroom, Adams)
10. Ösztönzésmenedzsment célja, az ösztönzésmenedzsmentet meghatározó legfontosabb tényezők (stratégia, kulturális környezet, vállalati kultúra, törvényi szabályozás), ösztönzés menedzsment alapfogalmai
11. Az ösztönzési rendszer típusai, hagyományos bérrendszerek, teljesítmény alapú ösztönző bérezés, kompetencia alapú bérezés, juttatások, ösztönzés speciális elemei
12. Teljesítmény és teljesítményértékelés célja, módszertana, általános problémái
13. Konfliktusok a szervezetekben, konfliktusok típusai (forrásuk szerint, felmérésük szintj
14. Konfliktusok a szervezetekben, konfliktusok helyzet felismerése, konfliktusok megoldási lehetőségei, eszközei