A potenciális turisták tájékoztatása a desztináció/termék létezéséről, jellemzőiről, összetevőiről (rend-szerint tömegtájékoztatási eszközökkel, hiszen ebben a szakaszban minél szélesebb közönség elérése a cél),
a desztináció/termék iránti érdeklődés felkeltése (az ajánlat egyedi sajátosságainak, egyediségének kiemelésével, a termék részletes megismertetésén keresztül),
annak elérése, hogy a lehetséges turisták találják vonzónak a kínált szolgáltatást és részesítsék azt előnyben a versenytársakkal szem-ben (a megcélzott piac igényeinek megfelelően a desztináció/termék erősségeinek, versenyképes adottságainak, a célcsoport számára fontos jellemzőknek a kiemelése),
a célcsoport ösztönzése a desztináció meglátogatására, az adott szolgáltatás megvásárlására (figyelemfelkeltő események, akciók, reklámkampányok megfelelően időzítve).
Desztinációs marketing fogalma
- Találatok: 8730