- Milyen szempontok alapján, és hogyan alakítaná ki a kiállításon való megjelenés feltételeit?
- Mit javasolna, kik képviseljék a céget a kiállításon?
- Kiket hívna meg vendégként a kiállításra?
Szakmai kiállítás szervezése
- A marketing-mix elemét képezi, azaz az eladás ösztönzésének egyik módját jelenti;
- Tervezés:
- Mennyiben jelent piaci lehetőségeket
- Mennyire illik a profilba;
- A termék versenyképes-e a vásári igények szintjén a kiállító konkurenciával;
- A vásáron való részvétel céljai: termék-, árkondíciós-, disztribúciós-, kutatási-, kommunikációs célok;
- Előzetes költségtervet kell készíteni;
- Részletes ütemterv, forgatókönyv készítése;
- Szakmai kiállítás szervezése
Előkészítés:
- Stand-, standszemélyzet létrehozása;
- Demonstrációs anyagok megtervezése, kivitelezése;
- Stand üzemeltetéséhez nélkülözhetetlen egyéb anyagok;
- Partnereket tájékoztatni kell;
Lebonyolítás:
- Utazás, stand szállítása, összeszerelése, helyszíni felkészülés;
- Egyeztetés minden reggel és megbeszéléssel zárni;
- Partnerekről nyilvántartás, tárgyalás után összefoglaló készítése;
Potenciális partnerek, fogyasztók, kíváncsisko-dók különválasztása
- információs igény kielégítés, megfelelő tárgyalási légkör kialakítás