• Milyen szempontok alapján, és hogyan alakítaná ki a kiállításon való megjelenés feltételeit?
  • Mit javasolna, kik képviseljék a céget a kiállításon?
  • Kiket hívna meg vendégként a kiállításra?

Szakmai kiállítás szervezése

  • A marketing-mix elemét képezi, azaz az eladás ösztönzésének egyik módját jelenti;
  • Tervezés:
    • Mennyiben jelent piaci lehetőségeket
    • Mennyire illik a profilba;
    • A termék versenyképes-e a vásári igények szintjén a kiállító konkurenciával;
    • A vásáron való részvétel céljai: termék-, árkondíciós-, disztribúciós-, kutatási-, kommunikációs célok;
    • Előzetes költségtervet kell készíteni;
    • Részletes ütemterv, forgatókönyv készítése;
    • Szakmai kiállítás szervezése

Előkészítés:

  • Stand-, standszemélyzet létrehozása;
  • Demonstrációs anyagok megtervezése, kivitelezése;
  • Stand üzemeltetéséhez nélkülözhetetlen egyéb anyagok;
  • Partnereket tájékoztatni kell;

Lebonyolítás:

  • Utazás, stand szállítása, összeszerelése, helyszíni felkészülés;
  • Egyeztetés minden reggel és megbeszéléssel zárni;
  • Partnerekről nyilvántartás, tárgyalás után összefoglaló készítése;

Potenciális partnerek, fogyasztók, kíváncsisko-dók különválasztása

  • információs igény kielégítés, megfelelő tárgyalási légkör kialakítás