• Milyen szempontok alapján készíttetné el a cég reklámtermékeit?
  • Az üzleti/hivatalos ajándékok kiválasztásánál milyen követelményeket lehet megfogalmazni, és milyen módon történhet az átadásuk?

Reklámajándékozás

  • Egy kis figyelmesség hasznos lehet, a partnereket (vendégeket) emlékezteti a rendezvényre;
  • Jelképes (céges logó), értéke mindig az ajándékozott szerepétől és személyisége jelentőségétől függ, utal a kapcsolat jelentőségére, emlékeztet az ajándékozó félre, annak országára (partnerre);
  • Tilos: élelmiszer, ruházat, vámszabályok által tiltott tárgyak ajándékozása;
  • Virág: a hölgyek számára figyelmesség, udvariasság – kiválasztás (szín-, szálak száma), küldés (csak névjeggyel), átadás (csomagolással-, vagy nélküle);
  • Alapesetben három szokásos kategóriát különböztetünk meg:
    • Egyszerű partner (alkalmi vevő, beszállító): üdvözlőlap, reklámanyag;
    • Középszintű partner (rendszeres, de nem kulcsvevő, fontos szállító): közepes érték (általában ezer és ötezer forint között);
  • Kiemelt partner (ügyfél): magas érték (általában 5–50 ezer Ft);
  • Fontos, hogy ha a megajándékozott vezető beosztású és asszisztensét is ismerjük, akkor mindenképpen ajándékozzuk meg őt is;